Angelicas Gnällbänk

11/9: Vad här hänt med mitt hår?
Det är roligt att jämföra bilder och minnen från förr med nu. Dock en tråkig sak jag märkte när jag tittade på gamla bilder var att mitt hår har försämrats enormt på bara de senaste två åren. Vad har hänt liksom?!
 
MIn egen teori är att jag hann träna mer förr, jag var aktiv i innebany eller fotboll under studietiden. Spelade sedan fotboll i korpen på mitt tidigare jobb. Dessutom var jag mindre stressad och cyklade till jobbet. Jag var mer aktiv än vad jag är idag. Och trots att jag tränar 3 pass i veckan och går promenader så verkar det som att det saknas något. Jag känner själv att jag är nästan stressad jämt.
 
Min pappa har riktiga korkskruvslockar. Jag hade ganska lockigt hår (som på bilden) trots det långa håret men på sistone har jag knappt lockigt hår efter jag duschat och det gör mig så ledsen för det känns som att lockarna träder fram när jag mår bra. Det innebär då att jag inte mår bra just nu...?
 
Någon annan som känner igen sig?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress