Angelicas Gnällbänk

18/3: #10 MAKALÖST GOTT matmässa
Fredag noch helg! Så himla skönt. Denna fredag bjöd på lite annan underhållning än att direkt åka hem efter jobbet och inta fredagsmysläge i soffan. Den innebar istället att möte upp pojkvännen och gå på matmässa, MAKALÖST GOTT!
 
Jag gav det som Alla hjärtans dag present och nu var det dags att infria det. För 200 kr kunde man prova på både mat och dryck från närproducenter i Östergötland (stort plus för att det är lokal mat/dryck!). Utbudet av dricka var jag mer än nöjd med. Dock tyckte jag att maten kunde ha varit lite mer av. Jag blev inte riktigt mätt på det som serverades men det var kanske inte meningen heller...
 
Jag trodde även att det skulle funnits något mer att köpa med hem än det som fanns. Men ändå en kul upplevelse att få prova på lokala produkter som jag i vissa fall inte hade en aning om att de fanns ens!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress