Angelicas Gnällbänk

30/7: Första veckan efter semestern
En vecka efter semestern avklarad och det kändes som att semestern gick alldeles för fort. Många gick på ledighet just precis och jag kan inte komma ifrån tanken på att det känns 'fel' att jobba när det är så fint väder ute och sommaren är här. Kanske lever jag fortfarande kvar i 'sommarlov'-tankar från när man gick i skolan och var ledig 8 veckor. Det var andra grejer det.
 
Annars är det ganska skönt att komma tillbaks till rutiner. Mest har jag saknat regelbunden träning. Jag mår så mycket bättre när jag får röra på mig. Det blev en del träning under semestern också men såklart drar man ner på det.Hela första veckan på semestern gick jag och pojkvännen promenader för att köpa färska frallor. Sedan sprang jag några gånger och det blev även en lite längre cykeltur.
 
Gällandet det sista så hade vi tagit med cyklarna på pendeltåget för att upptäcka Stockholms innerstad lite på två hjul. Pojkvännen hade laddat på SL kortet på morgonen men pengarna hade inte kommit in! Enligt en tjej i kassan kunde det dröja upp till 3 dagar innan de kom in. Det hade ju inte vi tid att vänta på så vi cyklade hela vägen tillbaks till Märsta! Grejen var bara att det var 5 mil och tog oss 3h att cykla!
 
Fram över ser jag fram emot 2 bröllop, ett barnkalasfirande, nya träningspass och Augustifesten!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress