Angelicas Gnällbänk

8/2: Citronkladdkaka
I helgen hade vi gäster och inför planeringen av mat och dessert, hittade jag ett recept på citronkladdkaka. WOW finns det liksom, tänkte jag. Sagt och gjort, jag gjorde en citronkladdkaka men var osäker på om jag skulle lyckas få till så att kakan blev kladdig... men jag fixade det! Tänk att man kan bli så glad att lyckas med något man inte gjort tidigare. Citron i jämförelse med chocklad i kladdkaka gav en väldigt fräsh och frisk smak.
 
Här finns receptet!
 
 
Saknas grädde.
Linn Strömberg

Så gott!

Svar: Ja, jättegott! :)
Angelica

Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

mumms

Svar: Det är supergott, testa! :)
Angelica

Fairyland surprises

Det är väldigt gott! Tack för tipset. Hade glömt bort att jag hade ett recept på det. :)

Svar: Varsågod :) Det ger en väldigt fräsch smak när det är citron i! En hit på nästa bjudning :)
Angelica

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress