Angelicas Gnällbänk

28/2: Styrkeutmaning!
Förra veckan blev ett magplask och av någon anledning orkade jag inte ens skriva något om den veckan. Jag var halvt sjuk (dragits med ont-i-halsen i snart 3 veckor och har inte riktigt vågat ta ut svängarna med Hiit träning).
 
Denna vecka orkade jag inte med att vara utan träning utan körde lite hårdare trots att jag fortfarande har ont i halsen. I onsdags var det en utamning på gymmet jag tränar på; styrkechallange 3x30 min med tre olika pass. Jag körde två av dessa för att jag kände att det nog skulle räcka. Och nog gjorde det de! Det blev 30 min Bodypump och 30 min Funktionell träning och båda passen var sådana att man skulle maxa i allt (I vanliga fall är ju passen 45-60 min och då orkar man inte maxa hela tiden).
 
#24 Promenad 40min
#25 Promenad 60min
#26 Proemand 60min
 
#27 Promenad 40min
#28 Funktionell träning stability 45min
#29 Bodypump 30min
#30 Funktionell träning Hiit 30min
#31 Promenad 1h 30min
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress