Angelicas Gnällbänk

28/2: Mello 2016
Mello har ju svept över Sverige i år och såhär långt med fyra avklarade delvifinaler så tycker jag att det har varit svårt att tippa hur det ska gå. Förra helgen var Mello tillbaks i Norrköping (senast var det Andra chansen 2009) men nu alltså en delfinal, kul! Jag vann ju biljetter till genrepet på fredagen via en tävling nere på stan vilket inkluderade även förfest i Värmekyrkan. Jag tog med mig pojkvännen och vi gick dit direkt efter jobbet. Lokalen vi kom in till var full av kommunfolk och vad jag tror var journalister (tyckte mig känna igen några ansikten från NT).
 
Vi åt en plocktallrik samtidigt som en del underhållning tog plats på scen. Bland annat Clas Göran, Den svenska björnstammen och Christer Björkman. Sedan blev det buss till Himmelstalundshallen där Mello del 3 tog plats. Många artister kände jag inte igen men det blev bra underhållning ändå. Live är det alltid bättre än i TV-rutan!
 
Jag uppklädd dagen till ära!
 
Norrköpingsbandet Den Svenska Björnstammen värmde upp publiken på förfesten.
 
Jakob och jag.
 
Mello i Norrköpings Himmelstalundshallen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress