Angelicas Gnällbänk

12/8: Åka motorcykel
 
Lääänge länge tvekade jag om jag skulle våga åka motorcykel. Nästan hela sommaren faktiskt. Bara tanken fick mig att få ont i magen. Min pojkvän har tjatat och tjatat om att jag ska åka med honom då han redan i våras tog motorcykelkörkort. Men så tog vi ledigt en fredag bara-för-att-vi-kunde och då fanns tillfället att åka lite motorcykel och jag vågade!! Vi tog en tur till Söderköping och där tog vi en glass vid kanalen. Jag hade på mig svärfars skinnkläder från 80-talet som med ett par rejäla hängslen i byxorna satt rätt bra. Men roligt såg det nog ut när jag kom där, med en för stor skinnjacka med extra uppuffade axelpartier! Hahah.
 
Nu har jag klarat av #2 på min 10 ny saker att prova till nästa höst!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress