Angelicas Gnällbänk

25/10: De bokade åt mig!
Håll i er nu, men det är bara TVÅ matcher kvar nu för IFK Norrköping innan säsongen är över. Hur fort har inte det gått?? Under våren var jag en flitig användare av mitt årskort som jag köpt men hösten har det varit en hel del annat som gjort att jag missat några matcher. Men dåligt har det ju inte gått för IFK Norrköping för det, nej de leeeder ju Allsvenskan!! Jag blir så stolt och liksom överväldigande glad av bara tanken. Tänk vad mycket känslor det ryms i sport.
 
Snart ska jag bege mig bort till Parken för match mot Halmstad. Det är slutsålt på de flesta läktarna har jag hört så det lutar åt en sjudundradens stämning på läktaren! Hoppas att Peking kan leverera också.
Annars får de ta sista matchen mot Malmö borta. Jag hade inte kunnat bestämma mig om jag ville åka iväg på den matchen eftersom det är så långt bort (tid är också pengar) men sedan var jag bortrest när de släppte biljetterna vilket gjorde mig ännu mer osäker. När jag kom hem fick jag reda på att brorsan och en kompis köpt biljett även till mig så nu måste jag åka dit!! Och tur var väl det för jag vill faktiskt åka med. Det kommer bli en rolig upplevelse även om Peking inte vinner Allsvenskan!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress