Angelicas Gnällbänk

26/6: Dagen efter första Bråvalla dagen
Dag ett på Bråvalla festival klarades av igår eller ja i natt. Kom hem skapligt sent men gick ändå upp för att jobba denna sista dag före semestern. Vaknade upp med en röst jag inte kände igen, med andra ord hes och förkyld. Igår blev jag rysligt kall av att stå stilla så mycket och det var ju uppträdanden hela tiden så jag glömde bort att äta också, ingen bra kombo! 
 
Vi blev ett lite större sällskap på 6 personer, nästan samma personer som vi hängde med förra året. Men när vi skulle gå in så kom inte en kille in eftersom han köpt sin biljett ca 2h före vi kom till Bråvalla. De i informationen sade att de inget kunde göra än att vänta på att det skulle hinna komma in i deras system. Troligtvis var det Internet uppkopplingen som inte fungerade. Efter ca 1h utanför väntetid (vi ville inte lämna en person utanför) kom vi äntligen in!
 
Och sen var det bara skoj fram tills jag började tågresa, trots att Deadmuse spelade Dance musik så kunde jag inte förmå mig att röra mig. Galet! Övriga vi hann se var Maskinen och In Flames.
 
Ikväll ser jag fram emot att se  Robbie Williams! Nu tar jag helg!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress