Angelicas Gnällbänk

24/9: Frågorna blir färre och färre!
Imorse var jag så trött! Somnade nästan om på bussen och innan frukostfikat var det bara katastrof - så omotiverad och trött! Men men jag överlevde dagen.
 
Idag var det möte med våra utändska kollegor och jag förväntas förbereda och genomföra en presentation av läget. Inte helt lätt alla gånger. Men denna gången fick jag inte alls lika många frågor som jag brukar få, det måste ju ändå betyda att jag har förberett mig bra och att det bara blir bättre för varje gång. Jag kommer fortfarande ihåg när jag var ny och satt med kollegan på ett likadant möte. Jag kunde för tusan inte skilja på rösterna som pratade på andra sidan högtalaren!? Det var jättesvårt att få en bild av personerna som jag aldrig träffat och sedan veta vem som sade vad. Dessutom tyckte jag att det var jobbigt med alla tuffa och raka frågor. Det är kul att tänka tillbaks på hur det en gång var och ställa det emot hur det känns nuförtiden för då kan jag verkligen se att jag har utvecklats.
 
Yippi! Detta ska firas med glass och premiären av "Bonde söker fru" strax på TV4, don´t miss!. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress