Angelicas Gnällbänk

26/11: Hemsökt.
I helgen såg jag på The Conjuring, en riktig thriller om ny frågar mig. Den handlar i stort om personer som blir hemsökta av onda andar och även lite förhäxade. Det händer konstiga saker i huset de bor i. Tydligen ska filmen bygga på en sann historia. Bara det tycker jag gör det läskigt! 
 
Men iaf, filmen var jättebra tyckte jag. På söndag kväll står jag och borstar tänderna och till min fulla förskräkt ser jag att ljuslyktan (som ett glas) jag har i badrummet på en hylla har gått helt i tu på mitten! Whata?! Första tanken är att någon måste ha tappat den. Men jag frågar pojkvännen och brorsan som brukar vara mest här hos mig men ingen av de är bekant med det. Den har verkligen gått av på mitten, inga skrämor eller mer sönder på ena sidan. Då kom jag att tänka på den här filmen - tänk om mitt hem också är hemsökt och detta var ett tecken eller kan glas gå sönder av sig själv? (läskigt värre!)
 
 
Rebecca&Mathias

Det kanske är en film man skall kolla närmare på! :) Ha en fortsatt fin Tisdags kväll! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress