Angelicas Gnällbänk

29/7: Tillbaks till verkligheten!
Tillbaks från semestern och första arbetsdagen var ganska lugn och kontrollerad. Jag kör ju solo nu på mitt nya jobb. Av någon anledning fick jag en stor känsla av saknad just denna dag när jag bland annat satt på jobbet och berättade om mina äventyr på semestern. Det lät lite såhär "jättebra semester", "paradis!!" och bla bla bla... Man spär ju liksom på (kanske inte med flit) och för att det ska låta som att man haft den bästa semestern. Lite tävling verkar det vara ändå. Men just då saknade jag min farmor och farfar för dom kunde man berätta vad som helst och de tyckte allting var så nytt, stort och det var aldrig någon tävling. Dom lyssnade verkligen på detaljerna och ville veta mer. 
 
Jag har iallafall haft en helt underbar semester, på två långa veckor. För det känns verkligen som att de varit mer än bara två veckor! Jag har bland annat åkt till Franska rivieran (därav paradis), hälsat på min pojkväns föräldrar i typ en vecka, haft föräldraträff (mina och pojkvännens föräldrar), picknickat i en park, sett Dumma Mej på bio och varit på Gyllene Tiders kontert i Tele2 arena. Med andra ord har jag haft fullt upp och inte varit hemma mer än två dagar i början av min semester. Himla kul med så mycket roligt som jag fått uppleva. Bilder från resan kommer!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress