Angelicas Gnällbänk

24/2: TacoTjejSchlagerKväll
Tacotjejkvällen igår blev jättebra! Kompisen vi var hemma hos hade dukat fint och även bakat kladdkaka i varsin hjärtformad form. Nam nam! Festligt värre till Mello. Såg ni på programmet? Det måste ju vara skrällens år eller nått. Trodde verkligen inte att Ralf skulle gå vidare. Ulrik var lite mognare i år tyckte jag (kanske för att han skippat pojkbaskern?). Aja, jag är ändå inte hemma när finalen är så jag tänker inte sätta mig in mer i detta. Det blir säkert den man minst tror ska vinna som vinner!

Efter programmet spelade vi spel! Kanske att jag börjar gilla att spela spel (eller tja alltid gillat men glömt bort hur mycket!). Det blev den beryktade Qube (frågespel). Fast i en annan version: Qube Allsång. Passade mig hur bra som helst för jag är ganska bra på låttitlar och artister.
 
Tack för en go tjejkväll!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress