Angelicas Gnällbänk

31/7: En skön känsla
God morgon!
Härlig morgon med sol. Kanske att jag ska lägga mig och sola lite på balkongen? Om solen håller sig framme vill säga.
 
Haha, jag är så rolig. Vaknade idag och känner liksom gårdagens pass i magmusklerna. Gick runt och var lite stolt! Jagt ränade Core-passet samt sprang 2 km på löpbandet. Det kändes så bra!!! Några fler sådana pass och magrutorna kommer att börja synas ;)
 
Annars har jag inga planer idag, får ta dagen som den kommer. Kanske planera lite inköp på IKEA. Imorgon ska jag dit med föräldrarna. Först ska vi åka till Skänninge marknad. Jag brukar sällan hitta något där men det kan vara skönt att bara strosa runt lite. Men IKEA sen, sååå roligt!!
 
Nej, nu dags att hitta på nått! Städa lite och kanske baka något!?
 
 
PS. Någon som vill ut och bugga (ja du läser rätt!) på torsdag? Industrisemester har något gratisjippo och jag tänkte det kunde vara lite skoj och testa på och dansa till något annat än partymusik.
Tette

Jag är jättegärna på på torsdag :-)

Angelica svarar T

Det gick inte att skriva ett meddelande på fb den bara laggade så hoppas du tittar in här.

Kul att du är på! Jag har inte riktigt bestämt mej än om jag ska gå. Vi kanske kan höras imorgon? :)

Angelica svarar T

Det gick inte att skriva ett meddelande på fb den bara laggade så hoppas du tittar in här.

Kul att du är på! Jag har inte riktigt bestämt mej än om jag ska gå. Vi kanske kan höras imorgon? :)

Angelica svarar T

Det gick inte att skriva ett meddelande på fb den bara laggade så hoppas du tittar in här.

Kul att du är på! Jag har inte riktigt bestämt mej än om jag ska gå. Vi kanske kan höras imorgon? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress