Angelicas Gnällbänk

27/4: Snart där, 5 km

Jag orkade nästan hela varvet runt idag!! Kanske att jag känner mig stolt. Eller nej inte kanske, jag är STOLT. Viktigt att jag självhävdar mig (mitt samtal med coachen idag). Syftar såklart på min löpning runt strömmen. Har inte sprungit på en månad, så gissa om jag inte förväntade mig att orka så värst långt. Men det gjorde jag! Från World Class till Djurkyrkogården. Woop woop! 15 maj då hjävlar! Ska försöka springa så mycket som möjligt nu fram till Vår ruset.

Det var skönt att få släppa på spänningarna lite. Har haft en tuff period. Arbetat 12 dagar i rad (psst det är vår hemlighet). Tar ut min veckovila på måndag. Lååångledig inför Valborg det gillas! ÅÅhh, vad jag längtar till måndag, då ska jag ha kul (läs möjligen bli full som en kastrull). Börjar iaf med grillning och chill med några goa från jobbet, sen får vi se vart kvällen bär oss ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress