Angelicas Gnällbänk

3/1: Första dagen på jobbet

Jag är sååå trött!!!! Tidigt imorse (kl. 7) cyklade jag till bussen, sade sedan till busschauffören att be den andra bussen att vänta in mig så på det sättet slapp jag gå de 4,2 km. Det innebar istället att jag kom ca 1h för tidigt till arbetet. Men jag väntade och lärde känna en person medan jag gjorde det. Hela dagen gick åt att hälsa på alla, fixa iordning min arbetsplats samt göra ett säkerhetstest, satt på ett möte m.m. Fullt ös hela dagen! Inte ens på rasterna hann jag slappna av...  Men intressant arbetsplats och vad jag har sett trevliga människor (något få kvinnor men men) Kom hem 18.30. De blir tuffa dagar minst sagt.

Ny arbetsdag imorrn och jag ser fram emot det, att verkligen få sätta mig in i det jag ska göra, som fortfarande är ett frågetecken?

Ps. Som ni förstår har jag alltså satt alla Listan-utmaningsinlägg på tidsinställning! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress