Angelicas Gnällbänk

30/10: Aknen kom tillbaks

Trodde jag skulle ha värsta finnar-anfallet i ansiktet idag (efter godisätandet igår) men jag tycks ha klarat mig! Tack för det.

Sitter och kollar i arkivet.
Den 11/4 2009 började jag med Roaccutan-tabletterna och slutade  6 månader senare den 9/10 2009. Tyvärr har jag märkt att det fortfarande kommer tillbaks akne/finnar. Kanske att det blev mer efter flytten?... jag vet inte. Det är ändå en stor omställning. Mest får jag vid tinningen på båda sidorna, nära hårfästet. Lyckligtvis bryr jag mig inte lika mycket nu som förr, men det är fortfarande ett känsligt ämne för mig och jag blir lite sårad när någon nämner det... =(

- Angelica, vad har du gjort där vid tinningen du är röd.
- Ja det är väl finnar... (det syns alltså...)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress