Angelicas Gnällbänk

31/5: The Grej of the (yester) Day
Har någon av tvättat era tygskor i tvättmaskinen?

Jag gjorde det igår, mina vita racemarin. Lade i dem i en tvättpåse bara för att och när jag tog fram dem såg de hyffsat bra ut i dygnblött tillstånd. MEN sen nu när jag tittar på dem ser de ju helt galet ut, vad hände?! Skorna var vitare innan jag tvättade dem =( 



Nettan

Jag tvättade mina vita tygskor i tvättmaskinen för inte allt för längesen! :) Det gick jättebra. Innan var de jättelerig + fläckar av turkist peppar-shot. Sen blev dom vita och fina igen! :D

Konstigt att dina inte blev det... tvättde du i 40?

Sandra

Jag har hört att ibland kan limmet i sulan färga av sig och ibland kan metalldetaljer färga av sig. Testa att tvätta dom igen :p

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress