Angelicas Gnällbänk

29/3: Ny vecka

Tjoho!

Ny vecka nu och den började ganska lugnt med en gruppträff där vi satt i datorsalen och gick igenom det vi skrivit hittills på uppsatsen. Imorgon ska vi ha seminariumet och jag får för första gången träffa handledaren. Annars händer inte mycket denna vecka, är ganska mycket ledig denna vecka. Ska nog även åka hemhem under påsken. För övrigt på torsdag ska jag publicera ett rolig påskminne så missa inte de! Annars är jag lite uttråkad just nu, sitter och väntar på att timmarna ska gå till träningen ikväll. Jag behöver komma igång med träningen igen efter mina sjukdomsveckor!

sweb

tjoho

Patrik

Kanske börja spela ett instrument?

Om du inte redan gör det vill säga, då får man aldrig tråkigt (och inte grannarna heller i början) =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress