Angelicas Gnällbänk

28/6: Min dag

Brorsan och jag började dagen med att placera oss på soldäcket på baksidan redan vid kl. 10 (hähä, vissa är tidiga solare;)). Det var riktigt skönt! Vädret är helt underbart hela tiden, håller ni inte med? Jag har för övrigt hållit igång hela dagarna så har inte hunnit blogga. Håller mig utomhus så mycket det bara går nu under sommaren! Jag befinner mig alltså i Norrköping nu igen och kommer så vara några veckor framåt.

På eftermiddagen roade jag mig med att vattna mami´s tomatplantor och satte ihop sopställningar och ett skrivbord (brorsans nya) båda från IKEA. Jag satte ihop det helt själv, blev lite stolt där alltså att jag grejade det! Brorsan åkte till Nya Parken för att se på fotboll så han har inte sätt att vi har bytt ut hans gamla skrivbord mot ett nytt, spännande att se hans reaktion sen!

Nu blir det att titta på en VM-match i fotboll på tvn och käka chips, de är jag värd efter denna dag!  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress