Angelicas Gnällbänk

29/11: VECKANS... [v.48]

 Umgåtts med en kompis samt massa bajare i en bar, åkt supporterbuss, sett på hockey och stått i en bajareklack. Okej jag får väl erkänna att det var kul men jag inser också att det egentligen inte är min grej!

 Äntligen är Grafisk form kursen slut! Nu kan jag fokusera på att ta det lugnt och ta mig igenom Improvisationskursen.
   
Jag gillar inte att känna mig besviken. Det är känslan jag har av grafisk form- kursen där jag känner att jag inte presterade bra. Affischen och bokomslaget blev inte som jag ville, de suger.  

 Vara förkyld eller inte? Min kropp verkar inte kunna bestämma sig just nu!

Jag stod och väntade på en kompis i fredags för vi skulle luncha ihop. Jag ville inte stå precis utanför restaurangen så jag ställde mig vid en annan ingång (som visade sig vara en ortoped). Då ser jag en kille från improvisationen som kommer emot mig, jag tror ju att han ska in på restaurangen men han stegar vidare mot mig. Han säger "här står du, nästan som om du väntade på mig". Jag ser kanske inte det pinsamma i situationen just då men nu när jag tänker efter så var det nog de! Han skulle alltså in på ortopeden....
 

Tette

Vad är så pinsamt med ortopeden? Jag var där jätteofta förut men nu behöver Erik inte vara där så mycket längre eftersom hans ben inte växer så mkt mer :-S (på både gott och ont ^^)

Angelica svarar

Det pinsamma låg i att det lät som om han trodde att jag stod och väntade på han! De har inget med ortopeden att göra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress