Angelicas Gnällbänk

29/4: Sur dag igen
En glad nyhet är att jag har fått tag i en revisionsbyrå att intervjua i Västerås, dock inte förens vecka 20! Så vad gör uppsatstrion tills dess? Vi borde börja skriva på empirin som vi har samlat in hittills men när jag har suttit idag så har jag knappt kommit någonstans. Var börjar man? Hur börjar man?

Mina skrivkompisar tycks ha försvunnit typ, den ena drog iväg någonstans som jag inte ens vet var och den andra är väl hemma och vi har mailkontakt.  Typ 10 mail i timmen kan de bli ibland, åååhh, jag som ogillar sånt. Skaffa MSN!! Sen så har jag även fått ansvaret för dokumentet, ja kontrollmalen iq vill ha kontroll över vad som skrivs i det och då kan jag lika gärna ha det hos mig. Men börjar känna nu att det var en dum idé för nu förväntas man sitta med det dygnet runt och ändra! jag ska ju plugga på en omtenta till nästa vecka!

Usch, de går inge bra för mig just nu. Ska nog och träna ikväll och hoppas på att jag inte blir värre i halsen, träningen är iaf det som får en att slappna av!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress