Angelicas Gnällbänk

13/9: Studentlya under förvandling
Jag har rotat i bildarkiven och hittat massa bilder på min lägenhet. Man kan klart säga att den genomgått en smärre förvandling under dessa unga 3 års tid. Från inflyttning till hur det ser ut idag följer, enjoy!


 
2006. Lägenheten när jag först flyttade in. Det kändes stort, fint och nyyyytt! Den är på 26kvadrat med kök, toalett och sovrum i ett.


   
2006. Inflyttningen, blev att flytta in det gamla man hade från rummet hemma i princip


   
2007. Första och andra ommöbleringen, börjar hitta mina färgkombinationer


    
2007. Tredje ommöberlingen och nu börjar man känna sig mer hemmastadd, tar bla ner mitt monsterskrivbord. Obs, clown-kaklet på toan!! ibland är det grisit som bara den i köket ;)


     
  
2008. Lägenheten idag, inte så mycket saker liggandes framme, mer satsning på detaljer och inredning. Har fått en soffa från föräldarna (gammal) och förskaffat mig ny tv och skräm till datorn. Jag stör mig enormt på väggen intill min granne (den med garderoben, 5e bilden) vet inte vad jag ska göra med den. Vill ha bort garderoben! Och sedan stör jag mig på min oranga fondvägg som jag för inte har något uppsatt på, ser rätt tomt ut va? Men gillar att det är högt i tak för det får det att se större ut! =) Dock mycket svårt att byta gardiner, har inte gjort det än... men skulle behöva. Pluggar gör jag inte vid skrivbordet utan vid matbordet som ni ser på bilden.


Vad tycker ni, ser det ut som en studentlya?
sweb

nää det tycker inte jag för jag vet inte hur en vanlig ser ut annars heller hihi



roligt med bilder iq så slipper man läsa så mkt

Therese

Nej, den är lite för fin för att vara studentlya ^^ Min lägenhet ser mer ut som en blandning av allt möjligt medans din lyser av organisation och stil på möbler som passar ihop... Men JÄTTEKUL att få se hur det ser ut nu, bara längtar tills jag kan komma upp igen och se på riktigt, men först är det din tur att fira födelsedag med mig :-D

Angelica

Haha, sant

Sandra

du har verkligen lyckats med din lägenhet, synd på kaklet i badrummet bara, färgglatt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress