Angelicas Gnällbänk

30/10: Gått in i en minivägg
Det känns lite som om jag gått in i en minivägg. Jag är bara så otroligt trött på allt och orkar inte tänka på saker! Jag har haft spänningar i huvudet sedan i fredags och de vill inte gå bort, de finns säkerligen där för jag har så mycket jag ska göra varje dag och så mycket saker annars att tänka på. Jag har dessutom ont i handleden, nacken [ säkert för mitt huvud är så spänt! ] och knät [ en kille sprang rakt på mig och träffade mitt knä så nu har jag ett blåmärke som ömmar ] vilket jag tror har att göra med att jag spelade handboll i måndags. Kort och gott både min kropp och min själ är i obalans just nu och det blir inte bättre av att vi har en massa nyheter i skolan och en del att fixa med i min idrottsförening. Det enda som hjälper mitt mitt spända huvud är träning och det har jag inte ens hunnit med denna vecka. Så fel det kan bli asså.

Jag planerar att åka hem nästa vecka onsdag/torsdag så jag kan bli ompysslad av mamma, det känns som det behövs, just nu är det för mycket för mig att hantera.´


Bit ihop Angelica!
sweb

lillaiq jag sa ju att du skulle ha spelat fotboll



hoppas att det finns ngn center kvar då du kommer hem nästa vecka hihi

Therese

Häng kvar så löser sig allting tillsist!

Natta

sv: första armbandet finns ute nu =)

humorsajten

alla ser olika:) händer idag då?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress