Angelicas Gnällbänk

29/5: Stadsflickan
Jag var hos Henke på helt andra sidan staden (sett från där jag bor nu) igår kväll,  vilket var superkul. Det är synd att man ska bo så långt ifrån, annars hade man kunnat umgås oftare. Henke visade mig runt på deras tomt och oboy vilken historia gården har. Riktigt coolt att de har bevarat allt som det var. Fast egetnligen ganska onödigt ifall man behöver förvaringsplats för då borde man kanske bygga om.

Landet har sin charm även om jag nog aldrig kommer att gilla den speciellt mycket. Det är för mycket småkryp överallt och skitigt. Jag behöver stilrent och rena ytor, annars trivs jag inte. Sedan att bo i skogen borde ju få en att känna ett stort lugn men jag venne, jag blir nästan bara rädd för den. Jag vet inte varför men jag kan knappt gå i en skog själv för det känns bara som att någon hela tiden smyger på en. Liksom en skog, så stillsam men ändå så oberäknelig. Sitter och funderar på om det någonsin hänt mig något i en skog då jag känner en sådan osäkerhet av att gå i en, men jag kommer inte på något. 

Jag vill ha ett sommarställe/stuga, vilket jag anser har sin charm att kunna åkt ut till ett ställe där man inte behöver bry sig att städa så mycket utan att bara vara. Men jag kommer nog inte vilja bo på landet permanent, det blir för ensidigt och långtråkigt för min del. En stadsflicka behöver bo i staden. 

Var vill du bo? Kan du tänka dig att bo på landet?

 
Therese

Det ultimata boendet skulle vara i mina föräldrars hus! Det är så nära till allting och det bästa av allt ät ju egen badplats :-D Drömmhemmet för nästan alla jag känner!

kompisen från andra sidan stan...

få saker kan lyckas störa mig, men detta gjorde de... du skrev bara vän... inge namn eller nåt alls :S ja menar... jaha... skäms du för denna vän ;)
har ingen aning om varför jag stör mig men att inte skriva med mitt namn kändes lite hmm... ledsamt/störande/ointressant :'(
ja menar... alla andra fick ju namn :'( inte ja...

(så här kommer skämtet nu också då ;)... GÖR OM O GÖR RÄTT XD)

o frågan vill ja knappt svara på(för jag vill bo på ett sätt men kommer att bo på ett annat) ;)

AngelicasGnällbänk

Trodde inte du ville bli omnämnd med namn och eftersom jag inte visste om man fick nämna dig så skrev jag lite mer anyonymare. Du har ju inte direkt skrivit ut ditt namn i kommentarerna så... trodde inte du ville nämnas helt enkelt. Men visst klart jag ändrar om du vill de =)

Henrik = (H) där H är jag XP... samt öö... DAH!!! ni fattar ju de är jag XP

klart mitt namn måste få komma med :'( + att även om man skriver dit sitt namn äru ju bara ni som ja skriver till som fattar dem ändå XP

så de så ;) ( med skämtet i tonen ) XD

Therese

Men HahaHAHA- söta ni är ibland :-D Vilken disskusion det blev :-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress