Angelicas Gnällbänk

29/5: En glad nyhet

M skickade ett sms efter 23 ikväll, som fick min puls att öka drastiskt...

Hon skrev att resultatet för vår omtenta låg uppe nu och att hon hade blivit godkänd. Kul för henne tänkte jag medan jag med pulsen slåendes för fullt kollade min mail för att se vad jag fått.  Fattar inte att jag blir så uppstressad och exalterad över något sådant men är det något jag alltid haft sinne för så är det resultat och siffror.

Måtte jag ha fått G snääälla! Och visst faan hade jag! Helt otroligt, nu kan man släppa plugget och bara njuta av sommaren och känna ett stort lugn över att börja från noll i höst helt utan några omtentor eller kompletteringar. Åhhhhhhh sååå skööönt!  

Nu kommer jag sova gott, Natti =)

Anonym

grattis!!! =)

Henrik (nöjd XP)

låter underbat att bara softa hela sommarn ut utan plugg i baktankarna ;)

grattis lillskit ;) (eller vad förväntar du mig säga) XD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress