Angelicas Gnällbänk

11/2: Har Ont, Är trött men Mår så underbart Bra!
Idag tog jag modet och pallade mig till Munktelltorget för att spela med ELSA för första gången, haha, det tog mig bara 1,5 år - vad bra jag är asså ;) 

Jag var lite lost till en början, vilken arena - den hade ju allt! Men jag kom tillslut rätt tack vare en klasskompis =)
Det var fler än jag hade trott att det skulle vara men inte några andra från min klass... men vi spelade iaf volleyboll i 1 h 30 min och sedan drog de flesta och nya kom för att sedan spela innebandy 1 h och 30 minuter.

Innebandyn var mkt roligare, jag fick ju så sjukt ont i underarmarna av volleybollen. Jag känner fortfarande hur höger handleden värker så fort jag rör på den... =/ jag kasnke har fel teknik (om jag nu har någon, känns mest som jag bara flummar iväg bollen, för den ska ju över nät =) ). Innebandyn känner jag nu har gett mig träningsvärk i benen och fötterna är lite ömma. Men jag ska inte klaga idag asså, för det var så sjukt roligt!!! =D

3h idrott - 0h pluggning... det innebär att jag måste plugga ikapp det jag tappade idag plus det jag inte gjorde i helgen. Risken finns ju att man blir så inne i idrotten som går flera gånger i veckan att man hoppar över pluggningen.. men nee så får det inte bli för mig asså!

Jag är så uppspelt och har sånt spring i benen nu att jag inte ens vet hur jag ska komma i säng ikväll =P men får ta och lägga mig och läsa lite, imorrn är det kasnke Bollsport över gatan som gäller! jaa nu blev jag mer motiverad, sängen nu och sen börjar en rolig dag imorrn igen! =)

Sport är livet!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress