Angelicas Gnällbänk

29/10: Nytt språk
Idag har det varit en sådan där bra dag, med i princip allt. Så skönt om ni frågar mig. Jag kom inte iväg på träningen som jag tänkt men jag fick mig en nypa luft genom en promenad. Dessutom fick jag skratta till mig magmuskler av att se dagens avsnitt av Big Brother (ja fråga mig inte hur jag började följa det programmet men så blev det) och idag var det Halloween-tema. Och vad de blev skrämda!! Och vi TV-tittare fick bara skratta åt deras reaktioner, så klart att i TV-soffan verkar allt lugnt och bara roligt men jag hade nog också sprungit runt om någon läskigt utklädd hade jagat mig.... Men kul att se på från TV-soffan var det iallafall! 
 
Till dagens mest glädjande nyhet; jag har fått tag i en plats i en finska kurs! Det började med i helgen att Mami sade att det hade stått i tidningen om en grupp i Finspång som hade börjat lära sig finska. Jag googlade runt lite och hittade en kontaktperson som jag mailade och meddelade mitt intresse ifall att kursen skulle fortsätta i vår. Till svar fick jag att det var OK att jag hoppade in redan den här terminen. Alltså nästa onsdag!! Gissa om jag ser fram emot det!? Wihiiieee!
Sandra

Åh spännande med kurs ! Hoppas det går bra =)

Svar: Tack bästa du! Hoppas jag med ;)
Angelica

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress