Angelicas Gnällbänk

29/3: En sista- den bästa
Kanske att mitt medvetande jag trodde att det var jobbdag idag för klockan halv sju var jag pigg och gick upp. Knaskropp! Men uppe är jag och laddad för en ledig dag. Tror jag börjar med att föra över bilder till USB så att jag kan visa mina föräldrar alla bilder från Paris. Jag och pojvkvännen ska till mina föräldrar på påsklunch! 
 
Eftersom jag är uppe tänkte jag även hinna med och städa garderoben och storstäda ur kylskåpet. Åh, man måste bara tycka om lediga dagar då man vaknar utvilad och laddad!!
 
Igårkväll var jag för övrigt och AW med några av de bästa på mitt jobb, grabbarna grus. För mig var det förvisso lite tråkigt för att detta var nog sista gången jag sitter och äter med dem, på det sättet vi gjort senaste året. Men jag fokuserade på att ha roligt och det hade vi, blev en massa jobbskvaller och skratt i massor. Och inte minst en massa god mat, Fiskmagasinet is the shit! Riktigt utsökt mat - bättre än vad jag hade förväntat mig. Vi har AW på bra många ställen, men tänk att Fiskmagasinet var nog det bästa stället hittills. Kul att det fick bli så bra, den sista för mig i dess slag. 
 
Även om ni inte tror det, jag kommer sakna er. 
O

Vi hinner en gång till ... om vi klarar april ...
Vi ska kämpa!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress