Angelicas Gnällbänk

28/8: En plats att andas ut
Helgen spenderades på en plats långt ut i skogen. Yes, citytjejen drog ut på landet (pojkvännens föräldrars landställe) och jag bara njöt. Det var verkligen vad jag behövde, bara komma bort från allt som känns jobbigt just nu. Tyvärr är det sådant som jag tycker inte är lämpligt att ta upp här, därför får det hanteras utanför bloggen. Det blev en hel del bärplockning, främst blåbär. Men det fanns även LINGON. Jag tror aldrig jag har sett ett lingon förut så gissa om jag blev helt överlycklig när jag såg ett helt hav av lingon i en backe!!
Det blev även ett sista dopp för i år, det var kallt! Endast 16 grader... 
 
Oturligt verkar jag idag (onsdag) råkat dra på mig en förkylning. Men bara att se på bilderna gör mig lugn igen och vad är en förkylning bland allt det andra som är bra här i livet?!
 
Andas ut....
 
Åhhhh, stora blåbär!!
 
Nöjd tjej över blåbärsskörden.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress