Angelicas Gnällbänk

31/7: VECKANS... [V.30]
 Problemet på jobbet fick sin lösning och jag var så lättad i fredags. Jäklar vad man tar åt sig av saker och låter de påverka ens humör... "Det är bara ett jobb.. det är bara ett jobb Angie..."


 Igår var jag på fotboll med V och Brorsan. Och vetni, IFK Norrköping vann över Trelleborg!! *Lycka* Tre välbehövda points.

 Ingen utomhusträning denna vecka heller!! Suck på mig! Använde regnet som ursäkt plus att jag skulle möte en kompis för en promenad. Men nu på torsdag har jag inga ursäkter kvar, då gäller det.

 Har ni också hört att det ska vara dåligt med blåbär ute i skogen i år? Det måste ju vara något fel eller så hade mina föräldrare en enorm tur att de hittade ett bra plockställe. Jag fick höra att de hilltills plockat 16liter!!! My gosch!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress