Angelicas Gnällbänk

31/10: VECKANS... [V.43]

 Jag gick på en jobbintervju som jag blev helt nöjd med, bravo Angie! (måste peppa mig själv)

 Jag är dålig på att unna mig själv saker, som fikor, uteluncher, nya kläder osv. Men efter intervjuen kände jag att jag var värd något extra så köpte ju 3 tunikor, min belöning! =)


Fynd dessutom.

Ibland stör jag mig på min körskolelärare. Det jag stör mig mest på är att jag får information om hur jag ska tänka i slutet av lektionerna. Tex. när vi körde upp- och nedförsbackar en lektion... då sade hon efter lektionen att "i nästan 100% av alla nedförsbackar ska man ha 2an i och i uppförsbackar 1an" wtf! Varför säger inte människan det innan vi börjar? >.< Jag fungerar iaf på det sättet att hjärnan måste veta informationen, liksom varför ska jag göra så!? och sedan kan jag utföra det.

Denna vecka känner jag mig lite som en bra storasyster, jag ska berätta varför. Förra veckan fyllde jag i en "jag söker jobb" -annons som man kan publicera i NT. Men jag gjorde de åt min bror! Och dem ringde i torsdags och han fick napp. Dock för ett tungt och kanske inte så varaktigt jobb men ändå. Tiden får utvisa de. Men fatta det funkade!!! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress