Angelicas Gnällbänk

31/8: Under min måbravikt

När jag var kattvakt, var jag bara tvungen att ställa mig på vågen som stod på toaletten. Den visade 54.8kg. Chock!! Gången innan dess som måste ha varit ett bra tag sedan, visade vågen minst 58kg. Jag antar att den månaden jag städade och det blev tidiga mornar tillsammans med lite sömn måste bidragit till att jag gått ner så värst. Jag är lite rädd för att gå ner ännu mer när musklerna försvinner då jag inte har möjlighet att träna just nu (mer än hemmaträning med vikter). Jag känner saknad. Jag vill kunna träna som jag brukade, innebandy, styrka och promenader. Men det går inte längre. Jag mådde så hemskt bra utav det, fann livsglädje, hade ett mål att bli ännu bättre på det jag gjorde. På något sätt ska jag försöka gå upp till 58 kg igen!! det var min måbravikt, and I like it!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress