Angelicas Gnällbänk

31/7: Varför jag gillar Reor
Jag har varit och spanat in rean nu under veckan och har enligt mig gjort några riktiga fynd! Jag gillar verkligen reor

¤ dels köper man kläder till ett lägre pris vilket gynnar plånboken
¤ sedan tycker inte jag att man behöver skämmas för att köpa på rea, vem kommer veta? man behöver ju inte säga vad saker och ting kommer ifrån
¤ jag tycker letandet är ganska kul, det blir som en utmaning att hitta de kläder som är bäst och som man vill ha, dock ska man akta sig för att köpa för mycket och onödiga plagg som sedan abra kommer ligga i garderoben

Allt kostade 579 kr för mig, men skulle kostat  1 505kr. Stooor skillnad och egentligen skulle ingen märkt något om jag inte sagt att jag köpt grejerna på rea. En rolig grej var när jag sade till dem på jobbet att de tre första plaggen är köpta på Kappahl, ja lite tantvarning på mig alltså!

   
Kappahl                           Kappahl          Stadium (whiie äntligen en träningsjacka =))

 
Monkl                         Åhléns
Malin

Supersöt klänning från kappahl! me likie! Är inne i en "älska-klänning-period" just nu :)

Tina

å så mycket snyggt! ja hittar bara saker som det inte e rea på..=)

sweb

fortfarande inget inlägg om "test" från lillaiq som hon lovade igår

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress