Angelicas Gnällbänk

30/9: Dåligt immunförsvar?
Jag vet inte vad det är nu men faan så pissigt allt är. Jag är gnälligare än vanligt men kasnke har jag rätt att vara det också? Min förkylning som tycktes vara borta i fredags har nu återvänt med omedelbar verkan. Imorse ville jag inte gå upp ur sängen för jag bara kände att så fort jag klev upp så frös jag, hostade en massa och näsan började rinna. Förkylning igen. Jag måste ha väldigt dåligt immunförsvar just nu. Blev förmodligen smittade av min lillebror i helgen. Om han nu är frisk (?) och jag kommer hem idag så lär jag ju smitta tillbaks han... vilken hjävla ond cirkel.

Klädde på mig och knallade till skolan med halsduk, vantar och varmt klädd under min svarta kappa. Jag ber innerligt att lektionen ska gå fort men vad tror ni händer? Jo läraren kommer inte. Det går 10 min, 20 min, sedan åker en snäll kille ner och frågar i receptionen efter läraren som meddelar killen att läraren ska komma om 20 min för han hade glömt bort att vi hade föreläsning idag. Folk börjar röra sig och kolla schemat. Då upptäcker några smarties att det står ons 30/9, alltså en dag som inte finns, läraren hade kollat dagen och vi på datumet. Klant! Läraren blev försenad 1h.

Nu håller jag på och packar, var nyss även och satte upp lite lappar med träningscheman i huset [ visste inte riktigt var jag skulle sätta dem, hum... marknadsföring är lite klurigt ^^ ]. Nee bäst att packa klart nu. Here I come Norrköping!
nettan

kan trösta dej med att man aldrig har samma förkylning två gånger så om så e fallet bör du inte smitta din bror igen! =)

Robin

Jag tror att jag har ett rätt bra immunförsvar, för jag är aldrig sjuk. Kan vara hos folk som är sjuka utan att själv smittas. Rätt skönt egentligen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress