Angelicas Gnällbänk

30/11: VECKANS... [V.48]
 Gotta be somebody - Nickelback, har gillat detta band ett bra tag nu och de levererar alltid mycket bra låtar.

 Sköljmedel, varför ska man ha det när man tvättar? Mamsen lärde ju mig att tvätta och hon använder inte sköljmedel så då har inte jag heller börjat med det. Men kanske borde jag göra det. Någon som använder sköljmedel och tycker det gör kläderna gott?

Vi har fått inbjudningar till julmiddagen med ELSA, eller ja det blir ju inte julmiddag egentligen utan tacobuffé. Men det är ju själva arrangemanget som är det viktigaste.

 Jag målade naglarna i sånt genomskinligt lack och shiit vilken skillnad det bidde! Naglarna blänker så fint och det känns rent ut sagt lyxigt! Kan varmt rekommendera genomskinligt lack för det gör naglarna superfina och på något konstigt sätt kändes de redan vita på naglarna ännu vitare =P


 Julsakerna är uppe men julkänslan är ju totalt veck. Snööön kom tillbaks!

 Föreläsningen vi hade i onsdags, den var den mest meningslösaste jag varit på! När gubben (som såg ut och snackade som min farfar) ställde sig bakom en stol såg det fanimej ut som de stod en snubbe bakom en rulator och snackade hahaha!

 Det var mycket som var what i fredagens idolavsnitt. Liksom den hysteriska tjejen som blev helt crazy bara för att Johan Palm sjöng emot henne, herregud!! säger jag bara. Sen Robin B går från klarhet till klarhet tycker jag. Han var faktiskt en av dem jag tyckt bäst om från början för han påminner mycket om mig själv. Den lite reserverade snubben som tar för sig mer och mer, snyggt jobbat! De ger ju förhoppningar för mig också. Tror han vinner hela skiten nu! 
Alina

åå tack!! :)



snygga naglar!

sweb

nej snön ska ej kommma tillbaka iq.. o dessutom håller jag med om att föreläsningen var skit även om jag inte var på den haha

Sandra

jag älskar nagellack som är genomskinligt, helst ska det va liiiite färg i de, typ svagt svagt rosa eller något, då ser naglarna så mkt friskare ut..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress