Angelicas Gnällbänk

23/4: Företagsfest med drag i!
Det är söndag och jag känner att den här helgen känns längre än vanligt eftersom jag redan i fredags hittade på något direkt efter jobbet. Det var företagsfest med ca 470 personer!! Jag var nervös när jag blev skjutsad till Borgen där festen skulle hålla till, jag menar det är en helt del folk, kommer jag hitta någon jag känner igen? Jag hade inte behövt vara speciellt nervös för redan i kön för att hänga av jackan träffade jag första personen och sedan hann jag bara ta ett mingelglas så kom kollegan springande från toaletterna (vi hade bestämt att mötas i entrén). Puh, skönt då var den biten avklarad.
 
Vi hittade platser bredvid några andra kollegor och jag hamnade av någon anledning mittemott ena av de största cheferna... hum. Vad ska man prata med honom om? Men det löste sig och vi hade det hur trevligt som helst vid bordet. Det var sedan buffémat och det rullade på trots att vi var så många. Festarrangörerna hade gjort det bra med att dela upp vilka som fick gå och ta mat etc.
 
Kvällen flöt på och det blev livemusik från Rydell & Quick, ett band som jag aldrig hört förr men som var riktigt bra!! Dom spelar tydligen mest på afterski och liknande ställen. Vilket drag de fick igång, från första låten stod folk upp vid borden och dansgolv skapades på några minuter. Tror vissa hade väntat på detta ögonblick, haha! Jag tog bara en enda bild på hela kvällen men det kanske säger hur bra det var för det var prat, dans och massa skoj hela tiden! Jag t.o.m buggade (vilket jag inte gjort sen gymnasiet..?). Helkul kväll!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress