Angelicas Gnällbänk

29/10: Livet
Hej hopp!
 
Under en längre period nu har jag varit ganska nere dels för att det har varit mer eller mindre kaotiskt på jobbet med diverse händelser som verkligen får en att tappa orken. Men nu känns det som att vi alla har landat i det, och vänder blad. Annars kommer vi aldrig vidare. Men dessa händelser har varit riktiga energitjuvar för mig och jag har både sovit dåligt, slarvat med träning och inte orkat med saker jag annars orkar med.
 
Samtidigt som det här pågick så satte jag i halsen en dag på jobbet, riktigt rejält. Jag svalde maten samtidigt som jag skulle inleda en mening vilket resulterade i att maten fastnade och under några sekunder kämpade jag med att få luft samtidigt som jag försökte svälja det jag hade i munnen, som hade fastnat. Gick sedan med en konstig klump i halsen i en veckas tid. Hostade och harklade mig titt som tätt. Men nu tycker jag som tur är att det har försvunnit! Jag blev lite rädd, just när det har med aningsvägarna att göra. Jag ville inte vara själv alls under den här veckan!
 
Vända blad som sagt, något som iallafall är positivt är att idag är det inspirationsdag på mitt gym och jag är inbokad på pass! Tagga tagga tagga!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress