Angelicas Gnällbänk

28/11: Bank + bekant möte
Just när man inte tror att Norrköping kan bli mindre... så blir staden det! Jag pratar om en händelse idag. Jag hade bokat möte med min bank, eller egentligen var det tvärtom. De ville boka med mig, och stämma av lite. Mötet hade blivit ombokat två gånger då bankkillen inte kunde av olika anledningar.
 
Sitter där och väntar och helt plötsligt kommer en bekant person gåendes mot mig. Jag hinner tänka... det kan inte vara han jag ska träffa! Men såklart att det var. En kille som bor i samma hus som jag. Som t.o.m. är den person jag träffar på mest i huset och som jag då hälsar på utan att ens veta vad personen heter. Han var det. Till en början kändes det lite mysko, sitta där och berätta om en massa och han kan se mina konton. Men jag hoppas han vidhåller sin tystnadsplikt och han ingav förtroende så det tror jag! 
 
Men visst är det lite komiskt?!
 
 
 
PS. Idag har jag även bokat klippning, shit vad skönt det ska bli! Kan inte ens komma ihåg när jag var sist. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress