Angelicas Gnällbänk

29/6: #2 Gå på festival
Något som en musikintresserad bör göra är att gå på en musikfestival. Vilken upplevelse med en massa olika band och en hel drös med människor. Igårkväll var jag på Bråvalla festival i mitt kära Norrköping. Första gången på en festival och jag säger bara WOW. Det är en upplevelse i en egen klass. Green Day levererade!!! De spelade i hela 2h och 15 min, jag förstår inte hur de orkade (läs vi som stod upp hela tiden orkade knappt!). 
 
Positivt
- Bra artister och utbud
- "Partytält" med musik (som ett ute/innedisco)
- Inte mycket fylla alls
- Kollektivtrafiken fungerade rätt bra, gratis att åka med festivalbiljett
- Vattenburna toaletter
 
Negativt
- Mobiltäckningen var jättedålig - gick inte att få tag i någon på området
- Enligt tidigare lite trafikkaos
- Papperskorgar saknades (?)
- Dyr mat på området
 
Bara för att ni ska få en uppfattning av hur jäkla bra det var:
Uteinnomhus dansgolv!
 
 
Green Day!!!!!!!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress