Angelicas Gnällbänk

31/12: Årssummering 2011


Detta har HÄNT i år: 

* Inledde året med att den 3 januari börja som controllerassistent på mitt nuvarande jobb. Nu såhär ett år senare är jag så tacksam för att jag hamnade just där. Jag kunde inte fått en bättre kollega som "lär upp mig" såhär på mitt första jobb. Älskar att det är blandat med folk på jobbet också, jag hade inte haft lika roligt på jobbet med enbart ekonomifolk...!
* Bott hos föräldrarna i 5 månader (bra men även en pina efter att ha bott 4 år själv...)
* Börjat träna på World Class, både pass och gym. Fastnade för bodypumpen som tränas nästintill varje onsdag!
* Tagit körkortet (bara för att skryta: skrev 63 av 65 på teoriprovet!!) Klarade även uppkörningen på första försöket.
* Lärt mig vad 5S är och i början av det projektet så fick vi värsta sågningen som knäkte mig totalt (tog åt mig så mycket så jag grät på jobbet) men vi fick vår revansch med 100p av 100p möjliga!
* Sprang Vårruset (5km) med några kollegor, helt besviken på min kondis och tid... 
* Köpte fotbollsskor och spelade en säsong med Korpfotboll med jobbet. Vi kom typ nästnäst sist i tabellen men ändå rätt bra för att inte ha vunnit en enda match, haha!?
* Cyklat till jobbet större delen av året, riktigt najs!
* Flyttat till söder om stan i början av juni
* Fick lägenheten omtapetserad i vardagsrum och kök - najs!
* Sommaren bara flög iväg, tog ut 7 dagars semester. Minns vår spontana bilresa till Varamonbaden i Motala, riktigt rolig dag!
* Har lärt känna en massa nya människor och haft en massa bra afterworks. Hoppas nästa år bjuder på liknande roligheter!
* Mot slutet av året kommit igång med löpträning, målet är bättre kondition!
* Fått förlängt på jobbet och är iaf säker på vad jag gör fram till nästa sommar.


Ikväll väntar en fest för att fira allt detta roliga samt att skåla fram ett lika bra (eller bättre) år 2012. Ha en kanonkväll nu mina vänner!


tina

låter som du hade en toppen kväll!

Funderar också att börja träna där fast i deras nya lokaler i linden, va kostar det / månad?

kram

Anonym

cyklat större delen av året till jobbet??

längre näsa än din är nog svårt att ha då iq.. du har för fan åkt buss minst 9/12 månader.. det räknas inte som större delen av året.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress