Angelicas Gnällbänk

29/12: FÅTT JOBB!!!

Största nyheten för mig är att jag ÄNTLIGEN fått ett JOBB!! Det är inte mitt drömjobb, inte ens något jag trodde att jag skulle 'börja' med men det är en bit på vägen. Därför är jag jätteglad!! Arbetet börjar redan på måndag så idag har jag kontrollerat bussar och ringt och frågat chefen om arbetstiderna mm. Känns bra. Dock krockar detta lite med mina körskoletider - jag som är så nära! Men jag ska diskutera med dem på jobbet och se om jag kan få ta körlektionerna ändå och jobba in den tiden... de löser sig! Det jobbet jag fått är som controller kan man säga, dvs jag ska sitta och kontrollera siffror i excel samt hjälpa marknadsassisteten. Vi får se vad det innebär mera men jag är så taggad!!

En tung sten har släppts från mina axlar.

sandra

GRATTIS ! ! !!

Hur är arbetstiderna då???

Jessica

Stort grattis! :) Är verkligen glad för din skull!! Du förtjänar det verkligen!! Lycka till! Kram från Jessica

Nettan

Grattis ännu en gång!! :)

Tette

GRATTIS GRATTIS och hoppas det löser sig med körningen!

Tina

Å så kul äntligen!!!!

Grattis, det kommer gå så bra på ditt nya jobb

Lycka till med allt

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress