Angelicas Gnällbänk

31/8: VECKANS... (V.35)

Låt: Just Dance - Lady Gaga ft. Colby O Donis

Köp: Lagboken endast 723kr  (ordinarie pris 3030kr) =D

Hänt: Skolan har börjat med rasande fart! Introdagen och brännboll med nya studenterna/faddrarna.

Hiss: Eskilstuna. Med den anledningen att det är nära till ALLT. Som hon i sporthallen sade i måndags till de nya studenterna "gå inte utanför ån utan håll er innanför och gå inte över järnvägen, inom detta område finns högskolan" och det stämmer ju. Att jag sedan bor mitt i smeten och har 5 min till affärer, stan, järnväg, sjukhuset och skolan säger ju bara hur pass bra jag bor och hur litet Eskilstuna egentligen är...   

Diss: Högljudda grannar. Tycker det är respektlöst att spela hög musik varje dag och inte lyssna när man säger till den personen.

Vill ha: Ett extrajobb. Ska fortsätta söka och hoppas på turen. Lite oturligt så finns ekonomiassistenjobben i Norrköping...

Tråkigaste: Att så många från ursprungsklassen är borta.

Roligaste: Att träningschemat nu är spikat för hösten! Innebandy och fotboll here I come! Kanske får med mig Malin till träningarna waay! Vi kommer äga =P

Träning: Promenader och lite träning i motionsrummet. haha bla med rockring ^^

What?!: Den andra rosen i krukar börjar döö. Fattar inte den måste verkligen inte gilla min lägenhet! o_O

Gnäll: Min KRONAN cykel har ramlat 2 ggr på dessa 2 år jag haft den och så blir de värsta missbildningarna då! På en sån bra cykel liksom,, nee faan begagnade cyklar de kan man slänga hur mycket som helst och ändå är de prima! (saknar min cykel i Norrköping)
Kommentar om veckan:
Den har inte börjat så lugnt som jag hade väntat mig. På föreläsning 2 som var i fredags skulle vi ha läst fram till kap 9, vafaan! Sedan har det varit massa annat på G, men mest är det med nya studenter och så, inte mycket för mig som inte tillhör någon förening. De verkar för övrigt ha såå kul! *avis*

sweb

du borde gå en kurs i att sköta blommar/rosor.!

Angelica

Har du haft en bra helg?

Min har varit bra =)

S

skönt med bok-köpet ;P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress