Angelicas Gnällbänk

28/6: Dagen efter dag 2 och 3 Bråvalla festival
Dag 2 flöt på och jag hann inte skriva av mig... jobbade heldag men tog sovmorgon (välbehövlig) men trots det sov jag nog bara 5h ändå. Vi åt middag hemma och tog cykeln ut till festivalområdet. Sedan väntade Rehab, Lars Winnerbäck, Robbie Williams och Muse. Riktigt bra kväll. Bäst tyckte jag var Robbie Williams som hade en riktigt genomtänkt show. 
 
Dag 3 tog vi en paus från Bråvalla genom att åka ut till mina föräldrar för lite släktträff med lite folk. Det blev god mat och bakverk samt krocken i trädgården. Så laddade vi batterierna och åkte in först på kvällen till festivalen och mötte upp några vänner. Jag kände inte att jag orkade gå på dagen också....
 
Vi såg Major Laser, Kent, Robin Schulz, Sabaton och Calvin Harris. De två sist nämna var då på bra!!! Sabaton var lite ny musik för mig men efter några låtar hade även jag knuten näve och stod och hoppade. Att sedan avsluta kvällen med att höra Calvin Harris var riktigt kul! Nästan alla på området samlades vid en och samma scen och det var mörk (kl. 01) och eftersom det var Dance musik var det en underbar stämning där alla stod och dansade som värsta utomhus discot. Magiskt!! 
 
 Tre dagar med Festival och jag är ganska sliten av att inte ha sovit tillräckligt men så glad att få ha varit med om detta igen. Tänk att vi har Sveriges största musikfestival i Norrköping!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress