Angelicas Gnällbänk

22/2: En riktig tjejhelg!
Det har bara gått 2 dagar sedan jag senast kramade pojkvännen men jag saknar honom redan. Det är lite konstigt det där, för ibland kan jag känna att jag vill vara ensam då han är hemma men sedan när han är iväg och man får lite för mycket egentid så vill man ha honom här! Snart kommer han hem iaf. Han har varit på grabb-kryssning till Tallinn i helgen.
 
Och jag har inte varit sämre för jag har haft en riktig tjejhelg med middag + bio i fredags och igår blev det tjejkväll med mat och Mello. Vi gjorde Varm mexikansk smörgåstårta, dvs en smörgås med tacoköttfärs och diverse grönsaker och en sallad till. Det blev jättegott! Jag som trodde att tre våningar Hönökaka skulle bli för lite för 4 peroner men jag hade fel! Det blev en hel del mellan lagrena så den byggdes på höjden och det slutade med att det till och med blev över en rejäl bit.
 
Mello var lite svårtippat tyckte jag. Jag hade ingen direkt favorit denna omgång. Håller fast vid Eric Saades 'Sting' än så länge.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress