Angelicas Gnällbänk

21/5: Fixa naglarna själv och spara pengar!
 
En gång för ett år sedan gick jag på min första manikyr. Och vetni jag blev besviken! Lacket (den franska manikyren jag gjorde för 500 kr) höll i exakt en vecka innan den gick bort. Då har man rätt att bli besviken!! Jag förstår inte hur man har råd att gå och fixa naglarna så att de håller sig fräscha och fina under en lång tid, jag menar det måste ju kosta skjortan!?
 
För en månad sedan hittade jag ett underbart nagellack från Apolosophy, "perfect pink" som med två lager ger känslan av salongfixade naglar. Me likiee! Genom att köpa nagellack (Apolosoph kostar 39 kr/st) och måla själv, går det att spara massa pengar som man kan göra roligare saker för! Så mitt tips satsa på att fixa naglarna själv! (se resultat ovan)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress