Angelicas Gnällbänk

30/7: Han hade flippflopps!
Tre dagar har nu passerat på jobbet och det känns helt okej! Något segt, men det flyter på. Vi är inte så många på vår avdelning och inte på de andra heller så jag antar att tempot dras ner en del. En rolig grej som hände imorse var när jag klev av bussen, då klev en lite äldre man (40-50år) också av och gick före mig mot ingången av jobbhuset. På fötterna hade han flippflopps! Nog för att det är semestertider men vi jobbar ju på kontor!!? Haha, skönt ändå att det kan finnas en sådan slapp klädmoral... hum.. vad ska jag ha på mig imorgon, kanske riktigt kort korta jeansshorts? ;)
 
Nu kallar min bok på mig som jag läser När skönheten kom till Bro, där löser jag precis ett försvinnande och tre mord - ett under att jag ens kan sova om nätterna! Jag bara måste få reda på vem det var som gjorde DET. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress