Angelicas Gnällbänk

26/2: Tiden står still denna vecka...
Den här veckan segar sig fram. Verkligen segar sig fram. I måndags förlängde jag och pojkvännen helgen genom att gå på bio. Mami hade vunnit biljetter till en förhandsvisning av En familj - August Osage County. Det var en dramakomedi och lite annorlunda än de man brukar se. En tänka-film. Men den var bra  och med många bra skådespelare som Julia Roberts och Meryl Streep för att nämna några. 
 
Först idag onsdag, var jag iväg och tränade. Kändes såå skönt!! Älskar känslan efteråt. Dessutom var det ett funktionellt pass prescis som i lördags, men denna gången var passet bara 45 min och gissa vad? Jag fick ingen yrsel! Snacka om att det där kommer och går. 
 
Även fast jag tycker denna vecka segar sig fram så tycks veckorna rulla på i en väldig fart, vi är snart redan inne i mars? Har ni blivit vinster-deprimerade än? Själv tycker jag det är lite tråkigt att snön försvann så snabbt för jag hade viljat åka mer skidor eftersom jag precis köpt skidor! Men men snart är det vår! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress