Angelicas Gnällbänk

10/10: Gnällbänken
Det är ytterst sällan jag ställer in en träning, men idag blev det så. Min mage är så kaputt just nu. Eller alltså den har varit dålig i över en månad. Bubblig, lös, svullen, fisar, ont i magen. Riktigt trött på detta nu!! Sluta vara jobbig och låt mig göra dom saker jag vill göra [till magen]. Ett tag fick jag för mig att jag gått och blivit laktosintollerant. Jag slutade drick/äta sådan mat men upplevde ingen större skillnad. Mer än att jag verkligen saknade min mjölk på morgonen!! Sedan har jag funderat över om mina matlådor hinner bli dåliga på de 40-50 minuter det tar för mig att ta mig till jobbet, men det tycker jag att jag borde märkt direkt när jag började på mitt nya jobb. Mamma kom med tanken att det kan vara att jag får i mig för mycket fibrer men det har jag också svårt att förstå. Jag tar ju bara lite yoghurt på frukosten på jobbet med kanske två matskedar müssli. 
 
Skönt nu har jag fått gnälla av mig om detta bekymmer som verkligen inte borde vara en stor grej men som börjar bli det! För den som undrar så mår jag i övrigt prima. Over hand out. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress