Angelicas Gnällbänk

25/5: En tillbakablick
Fick lite nostalgi och tittade igenom lite gamla bilder från mitt tidigare jobb. Mycket roligt hände under de 2,5 åren jag var där. 
 
 
När jag började (2011) såg jag ut såhär. 
 
1 år som controllerassistent. Och där gick det vidare till att bli controller med eget ansvar.
 
Jag fick lära mig en massa om 5S. Jag gilla!!
 
Några veckor in i mitt jobb så pajade min stövel på jobbet. Vad gör man liksom? Använder eltejp såklart!
 
Ett tag var jag med och spelade Korpfotboll, asroligt!
 
Om dukarna inte blir tvättade så vet ni vem som gjorde det förr iaf... moi!
 
Fick en chokladkalender från kollegan :)
 
Jag under den mörka perioden på året då jag cyklade till jobbet... 
 
Rooooligaste kollegorna!!! Hahha jag hade konstant roligt med dessa tokar!!
 
Blåbärsmuffins blev det då och då till kollegorna... 
 
Jag på jobbet, obligatoriskt tyvärr... 
 
Bortskämd med gottigheter!
 
Fröknarna bus var i farten och firade en kollega!
 
Afterworks så det stod härliga till. 

2013 slutade jag för att gå vidare till mitt riktiga fasta jobb. Saknar många. Men en ny fas i mitt liv har börjat. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress